Доводимо до Вашого відома, що вартість утримання однієї дитини з бюджету міста в 2018 році становила 19 484 грн.


Увага!

На 1 вересня 2019 року ЗДО буде набирати таку кількість дітей:

  • 2 групи дітей 3-го року життя
  • 1 групу дітей 4-го року життя
Реєстрація на чергу в ДНЗ

Управління освіти м.Рівне

Інфоцентр управління освіти

Матеріали вчителям та учням

Архів

Значення сімейного виховання як найважливішого засобу музичного розвитку дітей

Музичне виховання в сім’ї.

Музичне виховання дитини — це частина духовно-морального виховання.

Контакт з піднесеним світом музики чи поезії, схоже зіткненню з духовним світом поетів і музикантів, які, в свою чергу, увібрали духовні шукання і досягнення своїх великих попередників. Музика, поезія, живопис — нескінченна, невичерпна можливість передачі духовних цінностей.

Питання в тому, чи всі люди можуть сприйняти ці цінності?

Для розвитку сприйняття прекрасного, інтелектуального розвитку дитини необхідно музичну освіту. Музична освіта становило обов’язкова умова аристократичного виховання.

Музичне виховання і освіта майже синоніми, але є різниця.

Музичне виховання передбачає створення відповідної атмосфери, коли заняття музикою стають чимось само собою зрозумілим, природною потребою. Уміння створити подібну атмосферу в сім’ї полегшить дитині подальше більш глибоке розуміння музики.

Музична освіта передбачає систематичне навчання музичним дисциплін, як під керівництвом педагогів, так і під контролем з боку батьків, шляхом самовдосконалення.

Можна виділити кілька етапів сімейного музичного виховання:

  1. Внутрішньоутробний музичний вплив.
  • Під час вагітності регулярне слухання класичної музики.
  1. Відвідування концертів, опер, балетів під час вагітності.
  • Це налаштовує на активне сприйняття музики, і через матір передається дитині.
  • Бажано, щоб слухання музики та відвідування концертів зберігалися і після народження дитини.
  1. Постійна гра на музичних інструментах і спів у будинку.
  • Діти повинні чути, що батьки співають або грають на гітарі, на фортепіано, на губній гармошці. Дітей повинні оточувати «живі» звуки. Це важливо, коли дитина тільки пізнає світ.
  • Поступово діти починають підспівувати або підігравати. У них розвивається слух і мислення.
  1. Музичні іграшки.
  • Вибір іграшок дитині дуже важливий. Музичні іграшки подобаються всім дітям.
  • Батьки повинні зацікавлено грати з дітьми в іграшки.
  1. Колискові пісні
  • Колискові пісні і казки позитивно впливають на психіку дитини, розвивають уяву та інтелект.
  1. Доступ до цих музичних інструментів.
  • Батьки повинні допомагати дитині, освоювати справжній музичний інструмент. Це може бути очеретяна сопілка або губна гармошка або щось інше.
  • Добре, якщо батьки щось грають, а дитина допомагає, приміром, на барабані.
  • Елемент гри повинен зберігатися, але на таких заняттях треба продовжувати і освоювати щось нове.
  • Обов’язково показувати, що вже вміє дитина, друзям, бабусям і дідусям. Для дитини важливо визнання і похвала.
  1. З 5 років ходити в музичну школу
  • Початок систематичного музичної освіти.
  • Тут необхідний батьківський контроль і участь у підготовці домашнього завдання, постійна допомога і підтримка.

Кожна дитина індивідуальна. Музичні основи, закладені до народження дитини, в його дитинстві, в період дошкільного віку, дадуть благодатні плоди.

 

Переглядів: 769

Залишити коментар

Ви повинні зайти щоб залишити коментар

Що відбулося у ДНЗ:
Олімпійський тиждень
Конкурси, що проводяться у садочку
Заходи, присвячені до Першого вересня
Свято осені
Рубрики