Доводимо до Вашого відома, що вартість утримання однієї дитини з бюджету міста в 2019 році становила 19 484 грн.


Увага!

На 1 вересня 2020 року ЗДО буде набирати таку кількість дітей:

  • 2 групи дітей 3-го року життя
  • 1 групу дітей 4-го року життя
Реєстрація на чергу в ДНЗ

Управління освіти м.Рівне

Інфоцентр управління освіти

Матеріали вчителям та учням

Архів

Як уникнути танців під дитячу дудку, або 7 технік протидії дитячим маніпуляціям

Нескінченні уточнення «… тобто ти вважаєш, що я була не пра­ва, коли заборонила тобі вмикати телевізор?.. Але ж хіба ти дотримав­ся своєї обіцянки?.. то чому ж вважаєш покарання несправедливим?.. як, на твою думку, я мала вчинити?..»

Завдяки постійним уточнен­ням ви зрозумієте, що є об’єктом нападу або критики. А також виграєте час, якии дитина витратить, щоб обміркувати відповіді.

Зовнішня згода «…так, ти маєш рацію, я дійсно вчинила погано, коли пообіцяла тобі разом пограти в м’яч, але так і не пограла…» Коли ви погоджуєтеся з дитиною, то потрапляєте в атмосферу тепла при­йняття, навіть щастя. Це обеззброює. Дитина, з якою погоджуються, захоче, щоб із нею погоджувалися й надалі.

Межі свободи — подумки визначте чіткі межі між «добре» і «по­гано», «дозволено» і «неприйнятно». Ці межі допоможуть вам прийма­ти рішення. Встановіть для дитини лише основні й найважливіші межі Усередині них надавайте їй свободу — не варто забороняти все підряд Дотримання

Зіпсована платівка «…спочатку прибери іграшки, спочатку прибери іграшки, спочатку прибери іграшки…» Багаторазово повторюйте ту саму фразу, яка містить важливе повідомлення маніпулятору.

І обов’язково з тієї самою інтонацією — на одній ноті. Використовуйте цю техніку для відмови в проханні.

Інформаційний діалог«…ти хочеш, щоб я зрозуміла тебе?»

По­говоріть із дитиною про суть справи чи хоча б спробуйте завести таку розмову. Якщо дитина схиляється до обговорення питання по суті, по­ступово відмовляючись від маніпуляції, вважайте, що протистояння ви успішно завершили.

Конструктивна критика«…мені здається, це не найліпша ідея…», «…я не впевнена, що буде краще, якщо ти підеш гуляти без шапки…»

Підкріплюйте фактами обговорення намірів або дій дитини, й обґрунтовуйте їх невідповідності намірам і вимогам дорослого. При цьому оцінюйте вчинки та їх наслідки, а не особистість. І обов’язково — «без емоцій» та підвищення голосу.

Контроль емоцій — контролюйте свої емоції та завжди зберігайте спокій під час спілкування з дитиною. Визнавайте право дитини на негативні емоції, коли вона не отримує того, що хоче, — не лайте за іс­терики, але при цьому не йдіть на поступки. Іноді вам легше поступити­ся дитині, щоб вона заспокоїлася й «відчепилася», особливо в гостях чи в людному місці. Проте, аби поставити на дитячих маніпуляціях жирну крапку, проявіть терпіння й непохитність.

Запам’ятайте: діти маніпулюють дорослими лише тоді, коли їм це дозволяють. Дитина має знати, що може відкрито говорити з батьками. Довіряйте дитині, адже будь-які її маніпуляції — це спроби привернути вашу увагу. Будьте щирими, даруйте дітям позитивні емоції та проводьте більше часу разом — і їхня потреба в маніпулюванні відпаде сама собою!

Переглядів: 26

Залишити коментар

Ви повинні зайти щоб залишити коментар

Що відбулося у ДНЗ:
Заходи, присвячені до Першого вересня
Свято осені
Посвята в козачата
Конкурси, що проводяться у садочку
Патріотичне виховання у садочку
Традиційний день іменинника у садочку
Рубрики